maandag 16 april 2012


Katrien of Kàtje voor de vrienden... zal zich nog eens tot het schrijven richten... Allé ja, ik weet niet of jullie veel wijzer zullen worden uit mijn woorden. Wat ik hoop is dat alvast IK wijzer word...
Ik bedoel namelijk dat ik met wat vragen zit ter attentie van mijn Noorderburen...
Ravelse collega’s: Hoe was het personeelsfeest?? Ik krijg hierover niets te horen?? Of zijn er stiltes nodig aangezien het er opnieuw wat grof of pikant aan toeging?
En hoe zit het met de twee wurmpies die in de tijd dat ik uit België vertrok, nog volop in moeders buik aan het groeien waren? Zijn ze reeds ter wereld gebracht?
Leen: Groeit het, groeit het?? En is alles gezond en in orde met jou en dat ukkietje?
Mieke: Heb jij onze franse telefoonnummers goed ontvangen via de blog?? Want ook hierover heb ik slapeloze nachten...
Roos: Jij bent er precies allemaal wel heel gerust in, hé... hoe ik met mijn gezinnetje het hier in La Douce France stel... Ofwel is het héél erg druk... nieuw huis?... ofwel ben je om het hoekje gegaan??
Inge: Draait de wasmachine voldoende ecologisch?? ... en is jouw ecologische voetafdruk dan ook naargelang?
Caroline: Heb jij al een oplossing gevonden voor dat mankementje aan de ijskast??  Je krijgt wat je geeft... en hebben wij hier toch waarlijks hetzelfde probleem zeker?
En dé hamvraag voor alle lezers:
Ben ik erin geslaagd om het bandje van Zonne’s buggy zélf te repareren na een fikse wandeling door de bossen van Saint-Méard en Douchapt??
+ bijkomende vraag: Hoeveel doorns zaten er in dat kleine bandje??
De hoofdprijs is twee overnachtingen + ontbijt in “Les Mesanges” in het midden van de Perigord!
Veel liefs en A+

2 opmerkingen:

  1. Hoi Koen, Katrien en Zonne !

    Ik heb eindelijk dat vakje anoniem gevonden en verandert in openbaar. Ik zie nu mij staan zowel als volger als leden. Hopelijk zijn de problemen voor jullie nu opgelost. Ik vraag mij af hoe ik mij kan verwijderen onder de rubriek volgers ! Nog eens mijn grijze hersencellen of wat er voor door moet gaan aan het werk zetten. Leuke foto's op die foto site Fl... ( sorry, de eerste letters heb ik onthouden, de andere niet vandaar die puntjes :-) ) Die foto met die huizen, zijn dat huizen van jullie dorpje Koen, Katrien ?

    PS ! één doorn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey zuiderbuurtjes,

    In mijn buik lijkt alles prima. Donderdag mogen we nog eens gaan piepen naar de kleine uk. Misschien weten we dan wel wat het word. Bram is in iedergeval overtuigt dat het een broer wordt, wie weet. De buik is ondertussen al vree gegroeid, ni te doen ben precies al 6 mnd i.p.v. bijna 4. De update volgt volgende week
    xxx
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen