dinsdag 15 mei 2012

The Secret - Planet Earth

1 opmerking:

  1. Prachtig beelden he Koen, Katrien en Zonne :-) Die dolfijn vind ik persoonlijk nog het mooiste plaatje ! Is het bij jullie nog mooi weer ? Hier in België bakken water uit de lucht ! Het onweer heeft hier en daar ook stukken gemaakt. Donderdag één dag droog en zon en daar ben ik blij mee want ik heb een communicant ( vormsel ) in mijn vriendenkring. Nog vóór die dag ten einde loopt wordt het weer terug wisselvallig ! Moest ik het al niet zijn , ik zou er depresief van worden ! Niet schrikken hoor want bij mij is de oorzaak biologisch en gelukkig met medicatie heel goed beheers en leefbaar. Momenteel doe ik alleen aan onderhoudsmedicatie. Dat wil zeggen, alles gaat goed doch om dat te houden neem ik nu om de twee dagen medicatie en niet meer elke dag. Eenmaal met pensioen, ga ik dat nog wat meer afbouwen naar bijvoorbeeld medicatie om de drie dagen. Ik zit met dat probleem al van september 1999. Stuur gerust wat zon naar ons hier in België want dat is, in elk geval al voor mij, een heel goed en krachtig medicijn. Licht en zonnewarmte zijn echt krachtige, belangrijke elementen om mensen op moeilijke momenten er terug bovenop te helpen. Ach ja, bedankt voor de leuke foto's op jullie blog ! Ik zie, dat er weer foto's bij geplaatst zijn. Deze nog even downloaden en bij de andere foto's plaatsen. Ik voel mij als ik die foto's bekijk ook een stukje in Frankrijk. :-) Slaapwel allemaal ! Nonkel Herman ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen