zaterdag 23 juni 2018

DE SCHAPENMAN

Woensdag was mijn lucky-day. Ik had een afspraakje met een jongedame die ik eigenlijk alleen maar kende via roddels. En zoals dat wel eens vaker gebeurd in dat circuit wordt daar nu niet meteen de spot gezet op je mooiste kant. 
Je wordt door het slijk gehaald, er uit getrokken met paard en kar, gedroogd in de bakkende zon om uiteindelijk terug in de modder te worden geduwd, weliswaar met links al dan niet rechts nog een na-trapje. 
Maar kijk , aangezien ikzelf totaal niet meedraai in die carroussel van roddeltantes, tenzij dan als onderwerp, wou ik die uitdaging toch wel aangaan, ik ben nogal nieuwsgierig van aard.
Vanaf minuut één konden we het uitstekend met elkaar vinden. Bovendien toverde ze in drie minuten Tijd een maaltijd uit haar hoed waar menige kok een puntje kan aan zuigen.
Ze had me op voorhand gevraagd mijn zwembroek mee te brengen om de avond af te sluiten in de jacuzzi. En ondanks de wildste fantasieën vooraf en de opspelende hormonen bleef alles heel rustig en beschaafd.
We genoten van de, weliswaar aan de verkeerde kant, ondergaande zon. We praatten over koetjes, het leven, kalfjes, verlichte geesten en de schapenman. En toen de nacht alles pikdonker had gekleurd zagen we aan het hemelfirmament twee vallende sterren. 
Tot mijn grote verrassing bleek de jongedame in kwestie ook nog eens humoristisch te zijn. We lachten onbezorgd duizend kilo van onze schouders en hadden een heerlijke avond.
Totaal ontspannen en met een gerimpelde huid reed ik in het holst van de nacht met een grote glimlach huiswaarts. Wellicht een beste vriendin rijker. Een avond om in te kaderen.
Één gouden tip. Aan alle roddelaars onder mijn trouwe lezers. Get yourself a life. Je zal zien. Dat is veel leuker. 
Van uw correspondent ter plaatse.
A+

Geen opmerkingen:

Een reactie posten