zaterdag 30 oktober 2021

Zonne Da Vinci

 Mijn dochter Zonne is waar mijn hart van vol is. 

We delen samen ons verdriet. 

We delen samen onze geheimen.

We delen samen onze vreugde en ze maakt leuke momenten nog leuker. 

Ze helpt me met haar unieke humor door moeilijke momenten en ik doe voor haar net hetzelfde. 

Het is onvoorwaardelijke liefde van beide kanten. Eén blik in elkaars ogen vertelt altijd meer dan duizend woorden. 

Ze haalt me vaak het bloed vanonder de nagels. 

Haar diepe liefde voor alles wat leeft maakt mijn wangen nat. 

Haar mooie stem verwarmt mijn hart. 

Haar horen zingen en zien dansen verdrijft de donkerste wolken. 

Haar koppigheid en drang naar rechtvaardigheid werkt aanstekelijk. 

Haar creativiteit doet mijn mond vaak openvallen. 

Sinds ik haar iets meer dan tien jaar voor het eerst ontmoette is het liefde op het eerste gezicht. 

En ook al breekt op haar kamer een hond vaak net niet zijn poten,

Da Vinci en Einstein waren ook grote chaoten. 

Van uw correspondent ter plaatse. 

A¨+

1 opmerking:

  1. Mooi Koen! Heerlijk om te lezen,bij mij zit ze ook erg diep in m'n hart♥️

    BeantwoordenVerwijderen